Thursday, August 11, 2011

Bermesra dengan Pico

Phython -Python is the common name for a family of constricting snakes - specifically Pythonidae. It is also the scientific name for a specific genera of snakes of the family Pythonidae.

Last two week, before Ramadhan... gua melepak ke rumah abang ngah PD rempit bersama abang long apit kanan belah utara yaitu Abang Long Bakso.. Abang long bilang sama aku yang abang long sudah 'bela' senjata baru. Maklumlah, dalam dunia kongsi gelap, kita kena sentiasa kreatif dan innovatiff untuk menaiktaraf ilmu kongsi gelap tak kiralah dalam apa jua field samada mengepow kedai mamak, bertumbuk pasal awek, serta merebut hak penjualan tam-tam di tabika-tabika kemas sepanjang jinjang hinggalah ke pantai bharu..

"kita kena kreatif nok!! mak tak nak orang kenal kongsi gelap mak yang paling tak akif dan innovatiff, meleysia buleh...  nok-nok buleh! hidup kongsi gelap!!" kata abang long bakso dengan berkobar-kobar sambil membuka buah mangga yang kuncinya sudah berkarat...

Sebaik kami masuk ke teratak, abang ngah PD rempit sudah menyambut dengan boxer bersama telur yang terkonteng-konteng.. kuang hajar punya abang ngah!! ada patut sambut pakai boxer sambut gua dan abang long Bakso?? pergh, abang long terasa sangat jeles melihat buah abang ngah PD Rempitt yang semakin membuakk masak ranum di sebalik boxer biru (rasanya sejak zaman study lagi abang ngah PD Rempit sudah sarung boxer biru tu)..

 abang long bakso usyar dengan jeles sambil mulut terkumat kamit menyumpah seranah.. gua mengangkat-angkat kening sahaja tanda respek pada abang long bakso... walaupun buah abang ngah PD Rempit sudah rankin tahap negro, tapi sebab nak dapat pencalonan jadi taiko cawangan KL ni, gua terpaksa mengampu abang long Bakso dengan mengatakan buahnya yang paling panjang dalam sejarah gua terserempak tatkala dia pakai boxer suatu ketika dulu...


agak kembang kempis jugaklah idung bang long bakso biler gua cakap camtu..

Ahh!! Pedulikan tentang buah abang ngah PD Rempit!! sakit hati mengenangkan betapa jelitanya buah abang ngah! boleh depressed tau!!! sekarang ni gua nak citer pasal pikkor - senjata baru abang long Bakso... memori kami terlalu indah!! waktu bibit-bibit awal pertemuan, pikkor sedang lena di singgah sana.. sebaik gua datang, abang long membakar curut dari seberang jenama 'nusantara' (lagi baik dari curut cuba)

"Mak dah ajar, kalau nak bagi pikkor kenal siapa master dia, melalui bau wangi cigar mak.. nanti pikkor terus jinak" jelas abang long bakso serius.. gua sabar je dengan explaination dia, mentang-mentang abang long, kerja asyik nak school orang je!! grrr.... 

Tanpa banyak bunyikk, abang long terus bermain-main dengan pikkor..



Abang Long Bakso agak terkial-kial nampaknya



tapikan gua tengok aksi abang long bakso macam ada sedikit kurang dengan Pikkor.. gua tak tahu apasal, lu orang tengok lah sendiri gaya abang long gua main dengan pikkor... jauh-jauh je dari muka dia yang GQ tu dengan Pikkor....


cium la sikit long.. ishhh!!

lepas tu abang ngah datang terus menggapai badan pikkkor yang lembik-lembik keras sejuk itu.. ye lah, gua
 pegang kamera kan? sibuk je nak interframe gakk... "Nok, ambik gambor abang ngah cepat! nanti abang ngah nak masuk pesbukk..." gitulah kata-kata abang ngah yang begitu romantik pada gua.. alahai, gua tau, itu ayat pancing dari abang ngah PD Rempit nak suh ambik gambar dia dengan boxer yang seksi tu.. modal nak ayat  cikaro-cikaro jambu kat facebook la kan ngah kan??? tapi abang ngah silappp!!! gua terus zoom nampak muka je... hahahah!! sorilah abang ngah PD Rempit... blog gua ni semua tutup aurat... (padahal dengki dengan buah abang ngah!)
Sori la ngah, nipple pun gua crop..hahaha


Namun begitu, hati gua makin melonjak mahu menyentuh tubuh pikkkor..  badan pikor yang melentik lentik buat nafsu nak pegang terus bergelojak.. lalu gua yang takut ular ni pun pegang je.. ahhh...  nikmat rasanyaa... dan..sedikit show off aksi mesra kami yer.. jangan marah abang long bakso dan abang ngah  PD Rempitt...ooopsss




Selepas cemolot dengan pikkor, pikkor menyorok jadi topi taliban



Gua pegang, ramas pikkor puas2.. maklumlah tengok badan lentik-lentik camtu saper leh tahannn!! makin lama gua main dengan pikkor, kami makin mesra hinggalah pikkor nak masuk dalam baju gua.. hahahaha.. abang long bakso unsyar ketat jer.. sikit2 nak marah, sikit2 nak marahh.. tak paham gua!! PMS ke haper???
lepas sesi beramah mesra dengan pikkor dihentikan (akibat kekangan exam, abang long bakso ada paper la pulak.. so abang long kena tidur awal) so gua pun beredar balik ke rumah bonda...

sebaikk sampai je ke rumah, dengan muka keronyokk gua masuk ke kamar makk aihhh... terkejut gua, ada ular sawa lagi besar berdengkur kat katil gua!!



Kah Kah Kah!!!

2 comments: