Friday, March 4, 2011

Yaww!! Fantasi Seksual jadi Tragedi!

                                          

Pergh.. ini cerita maut!
Seks dan kekejaman! mengalahkan cerita Black Dahlia yang pernah gua tulis dalam tampalan beberapa bulan sebelum ini.. serta cerita pembunahan Nancy spungen oleh Sid Vicious si idola punk 
Arthur Sedille, 23

Akibat terlampau selalu sangat main tembak olok-olok guna pistol betul, seorang suami yang juga peminat pistol Arthur Sedille, 23, menembak secara tak sengaja di kepala isterinya Rabecca Sedille, 51, ketika sedang mengulit-ngulit sambil kissing-kissing atau secara bahasa inggerisnya foreplay sebelum mengadakan hubungan seks.. yawww!

Semasa Arthur ditahan di rumahnya di Oklahoma City, dia dengan selamba menggelabah memberitahu pak polisi bahawa ianya suatu kemalangan yang tak disengajakan..
 "Ini Accident pak! gua sayang gila dengan bini gua, gua tak sengaja tertembak, gua ingat kelongsong kosong, rupanya ada isi pak! sumpah pak! sumpah gua tak sengaja!" kata Athur semasa ditahan.

Namun begitu polis officer tetap menerajang punggung Athur hingga malaon ini tersungkur masuk ke dalam patrol car. Arthur nyaris ditempeleng dek polis officer kerana bercakap terlalu hampir hingga baki bau sambal petai hidangan makan malam terakhir mendiang Rebecca menusuk ke dalam rongga hidung polis officer menyebabkan dia mahu muntah.


Walau bagaimanapun, kejadian yang berlaku pada malam 21 Disember 2010 membawa Arthur terus ke kandang mahkamah dan dibicarakan sebagai kes bunuh tahap pertama. Kes ini meninggalkan persoalan, adakah lelaki ini sedang membina plot pembunuhan isterinya yang dengan sengaja?

KLthugs: Main Pistol Air, dengar lagu Sex Pistol :)

1 comment:

  1. en.nazirul....CORRECTIONS ye...Rabecca Sedille yang gambar di atas tu pelakon Hollywood la...Rabecca Sedille,51 yg kawin dgn mamat ni..lain orang la!! ..try to google again! Tu yg terkezut tiba pelakon ni kawin dgn lelaki slebet neh!!! hey tu celebrity tu!!! adussshhhh!!!

    JANGAN BUAT STATEMENT ATAU GAMBAR SALAH ORANG YE, EN.NAZIRUL! FACT IS FACT!! ..ingat tu!

    ReplyDelete